مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:102023-01-01اقتصادي

بهره برداری از پروژه آبرسانی سد تبارک قوچان تا دهه فجر 


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از به بهره برداری رسیدن پروژه آبرسانی سد تبارک در قوچان تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

- علی محمد سیفی به پیشرفت 80 درصدی پروژه آبرسانی سد تبارک قوچان اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که اخیرا به همراه استاندار خراسان رضوی به منظور پیگیری و سرعت بخشیدن به کارهای اجرایی انجام شد، این پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی سد تبارک در قوچان با 24 کیلومتر لوله گذاری، تا دهه فجر سال 1401 به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: آبرسانی به شهرستان قوچان یکی از پروژه های مهم محسوب می شود، زیرا مردم این شهر مدت طولانی از آب شرب بهداشتی بی نصیب بودند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی اذعان کرد: با توجه به احداث این خط انتقال، آب شرب سالم و بدون آلودگی محیطی به تصفیه خانه می رسد.

وی عنوان کرد: احداث خط انتقال مستقل از محل سد تبارک تا تصفیه خانه قوچان به منظور رفع آلودگی آب در مسیر 8 کیلومتری سد تبارک تا بند بادخور است که قبلا توسط فاضلاب روستاهای مسیر و پساب شیمیایی و سموم کشاورزی باغات آلوده می شدند.

سیفی با بیان اینکه این خط با 24 کیلومتر لوله گذاری آب کیفی و کمی را در اختیار مردم شهر قوچان قرار می دهد، ادامه داد: تأمین آب پایدار با توجه به نبود بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آبرسانی سد تبارک قوچان تا دهه فجر 

بهره برداری از پروژه آبرسانی سد تبارک قوچان تا دهه فجر